2015. augusztus 30., vasárnap

Lonia C. - Bemutatkozás

Helló, mindenki! Én Apollonia Cartell  vagyok, más néven Lonia C. , kritikaíró és fejléckészítő, itt, a Demigod Critics-en, ugyanakkor montázsokat és rendezett képeket is készítek. Nemrég kezdtem el írni egy Percy Jackson fanfiction-t, ennek köszönhetően ismerkedtem meg a blogokkal. Egy napon úgy döntöttem, hogy én is megpróbálkoznék a kritikaírással, szerettem volna hosszú és kidolgozott véleményt mondani mások blogjáról. Szerencsére ez valóra is vált, aminek nagyon örülök. A Demigod Critics egy új kritikás blog, ahol garantáltan elkészül minden rendelés, akár előbb, akár utóbb. Hát, én fel is kerültem erre a blogra, még nyitáskor. Jó érzés ilyen hamar fent lenni egy kritikás blogon, de most mondanék még pár mondatot magamról. Nagyon szeretek olvasni, főleg a fantasy és a kaland témájú történeteket, könyveket, filmeket szeretem, nagyrészt csak ezekkel is foglalkozom. Ha történelemről van szó, engem kizárólag a görög mitológiával lehet lefoglalni, azon belül is csak a történetek meg legendák érdekelnek. Elég annyit tudni, hogy a nevek nagy részét már kívülről fújom, bár az én tanulmányaimban még nincs is görög mitológia, bánatomra. Az Istenek és a külömboző lények legendáit is ismerem, ezért is van nekem Percy Jackson fanfiction-öm. Tudom, most mit gondoltok. Egy dögunalmas történet, tele történelemmel, semmi izgalom. De nagy valószínűséggel tévedtek. Viszont annak örülnék a legjobban, ha ezt ti magatok döntenétek el, a blogomra kattintva (Ide). Én rengeteg mindent tanultam Rick Riordan Percy Jackson könyvsorozatából, ha titeket is esetleg érdekelne, nézzetek utána (Percy Jackson és az olimposziak).
A legjobban a nyálas, szerelmes, csöpögős blogokat és sztorikat utálom. Azoktól néha kikészülök, annyira elegem van belőlük, de persze bármilyen blogról vállalok kritikát. Az ilyen történeteknél sem leszek kemény, max. akkor, ha már tényleg nagyon nyálas minden. :) De azt hiszem elég is belőlem, úgyhogy jó szórakozást és további szép napot kivánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése